čo je výročná správa
Prečo urobiť originálnu výročnú správu?
Čo je vlastne výročná správa? V prvom rade si treba uvedomiť, že práve výročná správa je vizitkou firmy. Výročné správy sa totiž častokrát doručujú do finančných inštitúcií a veľa firiem ich má založené vo voľne dostupných archívoch. Či už vo vytlačenej alebo digitálnej verzii. V praxi to teda znamená, že ktokoľvek sa k nim môže dostať aj po rokoch. A práve výročná správa hovorí o úrovni firmy. Navyše, pokiaľ je urobená zaujímavo, môže byť aj originálnym darčekom, ktorým sa bude chváliť nie len Vaša firma, ale aj ďalší klienti či spolupracovníci, ktorým ju venujete. 
Ďalším dôvodom je, že v "obyčajnej" výročnej správe sa míľniky, na ktoré chce firma poukázať, veľmi ľahko stratia pod nánosom ostatných informácií. V originálnej výročnej správe dokážete poukázať a zvýrazniť všetky dôležité informácie.
No a do tretice, vedeli ste, že na to, aby ste urobili dobrý prvý dojem a získali si pozornosť, máte len prvých 7 sekúnd? Neplatí to len pri osobnom stretnutí, ale, napríklad, aj pri výročnej správe. Pokiaľ čitateľa výročná správa nezaujme hneď v prvých 7 sekundách, stratíte ho. S originálnou výročnou správou sa vám to nestane. 
výročná správa vzor
4 tipy ako na originálnu výročnú správu
1, Prvým krokom k originálnej výročnej správe je vytvoriť ju podľa tzv. DNA Vašej firmy. Zaoberá sa Vaša firma triedením odpadu alebo jeho spracovaním? Vytvorte EKO výročnú správu, akú sme pripravili my pre bratislavskú mestskú spoločnosť OLO. Použité boli len recyklovateľné materiály. Venuje sa Vaša firma výrobe čajov alebo pohárikov? Zabaľte výročnú správu do originálneho balenia a ako bonus k nej pridajte vzorku Vášho produktu.
2, Základom originálnej výročnej správy sú pútavé fotky a kvalitné texty. Nebojte sa investovať do vytvorenia imidžových fotiek, ktoré využijete nie len pri tvorbe výročnej správy, ale aj v ďalšej komunikácií Vašej firmy. Napríklad na webstránke či v rámci PR.
3, Veľkú pozornosť venujte grafike. Tá by mala byť v prvom rade pútavá a prehľadná. Pohrajte sa s originálnou infografikou či predelovými stranami.
4, No a v neposlednom rade, stavte na kvalitnú tlač a nezabudnite skôr, ako výročnú správu vytlačíte, dať urobiť nátlačky. Nič totiž nie je horšie ako rozmazané fotky, texty alebo farby, ktoré nie sú v súlade s dizajn manuálom Vašej firmy.
výročná správa vzor
výročná správa vzor
originálna výročná správa
originálna výročná správa

Foto a tlač: Typografia plus

originálna výročná správa

Foto a tlač: Typografia plus

Potrebujete pomôcť s Vašou výročnou správou alebo máte ďalšie otázky? Napíšte nám a radi Vám pomôžeme. 
Chceli by ste dostávať ďalšie novinky, rady či tipy týkajúce sa dizajnu, marketingu a komunikácie? Dajte nám vedieť a radi Vám ich budeme posielať.
Odoslať
Thank you!
Back to Top