Myslíte si, že čím viac "postov" na sociálnych sieťach, ktorými neustále niečo predávate - produkty, služby či voľné pracovné miesta, tým lepšie? Opak je pravdou. Nesnažte sa zaujať umelými a neuveriteľnými statusmi či videami a presvedčiť ľudí o tom, že práve tieto konkrétne produkty, služby či pracovné pozície sú tie najlepšie. 
Najlepšou reklamou je zážitok
Keď sme v roku 2016 pripravovali marketingovú a komunikačnú stratégiu
Je to jednoduché, ale náročné zároveň. Namiesto snahy za každú cenu predávať, snažte sa radšej o vybudovanie dôvery a vzťahu. Ich výsledkom je totiž chuť "nakupovať." Ako na to?
1, Neprestávajte komunikovať. Najmä nie teraz.
Súčasná situácia s pandémiou koronavírusu má vplyv zrejme na každého z nás. O to viac, ak nie ste klasickým zamestnancom, ktorý má ako-tak zaručený príjem, ale ste podnikateľom , ktorý sa za každú cenu snaží predať svoje služby či produkty. Niekto túto situáciu znáša lepšie, iný horšie. Kľúčom v tejto situácií je však komunikácia. Hovorte, nie len so svojou rodinou a blízkymi, ale aj so svojimi zamestnancami, obchodnými partnermi a klientmi. Využite všetky dostupné prostriedky na to, aby ste s nimi zostali v kontakte. Chcete príklady?
Video hovory
Jednou z možných ciest sú video hovory. Zabudnite na klasické prezentácie. Skúste to, napríklad, formou virtuálnych ranných stretnutí na káve či spoločným obedom. 
Podcast
Založenie a distribúcia podcastu je dnes otázkou chuti a prípravy obsahu, nie technickej náročnosti. Audio záznam vytvoríte pomocou alplikácie, napríklad Anchor. Tá sa postará aj o distribúciu Vášho podcastu na všetky relevatné platformy, ako napríklad, Spotify, Apple Podcast, Google Podcast a ďalšie.
Newsletter
Personalizovaný obsah, ktorý prináša zaujímavý a najmä pozitívny a povzbudivý obsah, sa môže veľmi rýchlo stať obľúbenou a pracovný vzťah upevňujúcou formou.
Aký obsah by mohol byť súčasťou komunikácie?
Pozitívne a povzbudzujúce slová manažmentu alebo lídrov Vašej firmy.
Pozitívne autentické príbehy Vašich zamestnancov či klientov.
Priebežné informácie o dianí vo Vašej spoločnosti, o aktuálnej situácií a o Vašich plánoch.
Inšpirácie zo zahraničia, Vaše tipy a rady.
Komunikačné pravidlá na záver
Hovorte a píšte otvorene a úprimne
Vyhnitie sa korporátenmu jazyku a sterilným vyjadreniam. Komunikujte otvorene, úprimne a zo srdca.
Prečítajte si napísaný text nahlas

Back to Top